torsdag 24 februari 2011

The Royal Ghost

Liljevalchs vårsalong med skolan idag då.
Kan inte beskriva hur sjukt trött jag är på allt som har med konst att göra.
Jag är galet ointresserad.
Ah, fick MVG på min glasram, och en tavla som jag gjort i trean.
Tvivlar starkt på att jag hade fått det om jag inte börjat skrika och gråta framför Maria. 
Snacka om att köpa sig bra omdöme... Suck.
Anyways, var och vårshoppade lite till på Monki efter utställningen, så jag är nöjd och glad endå.
Köpte två kortare tröjor som är lite "pojkaktiga", en ordentlig magtröja och en jag tuff kjol. 
Kanske lägger upp lite bilder när plaggen från H&M kommer.
Snart ska jag dra iväg och träffa mina fina danstjejer, då vi har fått erbjudande om att göra och medverka i en koreografi till en musikal, "The Royal Ghost". En rockopera. Så vi ska träffas och fila ihop något. Ska bli riktigt kul. Premiären är den 27:e mars klockan fyra i roslagsskolans aula. Kom och kolla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar